onsdag 2. mars 2011


BITTELITT ETTER SKJEMA!

I totusenogsyv bestemte Maria og Kari seg for at det

_virkelig_

skulle bli deres tur året etterpå. Når vi møttes
sa vi ofte "2008! Jadda, dette blir vårt år".

Vi skulle få kjæreste. Det var vår tur nå.

Det var bare det at totusenogåtte gikk så altforforfort.
Vips så var tidenes største spleisegilde (UL) over,
og vi stod igjen med ingenting halvveis det året.
Og når nyttårsaften gjorde plass til feiring et halvt år senere,
så ble det "totusenogNI, Maria! Jadda, det blir vårt år".

Menmeeeeeeeeeenmen.

Det ble an aldri så liten drømmereprise av fjoråret.
(Ja, ordet drømmereprise er dyppa i ironi, stemmer det)

Nada.

Men i totusenogTI. Da snakker vi folkens.
Da innså Sven Arne at Maria skulle bli jenta hans.
Og Maria startet å produserer sommerfugler,
diamanter, gull og glitter rundt i livet sitt.
Rosa skyer ble lagt ut som en rød løper på veiene.

Og vips.

Så ble det totusenogelleve,
og DETTE er året hvor virkelig det går i boks for Ms 2008!

GRATULERER med forlovelse, Maria!

Bare bittelitt etter skjema.


(foto: Silje Måseide)

Ingen kommentarer: