torsdag 3. mars 2011


Alt kler den smukke?

Jeg_har_så lyst til å kle slike briller.
Men jeg har litt stort hode.

(morsomt. Jeg gjør narr av folk med stort hode. Og så målte jeg mitt EGET hode
på ikea (for der får man et slikt målebånd) og mitt hode målte 60 cm. Haha. Over
en halv METER!)

Så jeg burde vel heller satse på å kjøpe åsåFANtastiske pilotbriller.

Enough now.

Hilsen materialistiske Kari, som ja, kunne brukt mange små lapper
på et par solbriller.

Som nei, jeg ikke kommer til å sette meg på eller glemme på kafeen.
Jeg er nemlig ikke en sånn jente.

Aldri vært det, kommer aldri til å bli det.
Kom an, det veit jo alle.

Jeg vil bare ha et par solbriller. Som er altfor dyre, og altfor fine.
Punktum, komma og finale!

Ingen kommentarer: