tirsdag 1. mars 2011


ASKEFAST OG S-E-NØFAST!



Maja
: Hva mener de egentlig med
askefast?! For et teit ord.
Kari: eh..? Mener du det?
Maja: JA! Askefast? for et teit ord!
Kari: Tuller du nå, Maja?
Maja: Nei!
Kari: hahaha.
Maja: Det er et ulogisk ord!
Kari: Du sitter FAST et sted pågrunna ASKE. Du får det ikke mer logisk.
Maja: Nei! Skal jeg liksom si S-E-NØfast når jeg sitter fast pga snøen da?!


Ingen kommentarer: