onsdag 23. februar 2011


POSITIVT OVERRASKET!


Den siste tiden har det vært helt utrolig mye reklame for VM i Oslo. Alt mulig har blitt vinklet inn på VM: Salami, bilkjøp, klær og kollektivtrafikken har vært i ekstase for dette arrangementet. Av tusen ting valgte jeg ut disse tre tingene. Det er liksom fantastisk hvor mye som kan selges med VM som drahjelp. Flere ganger har jeg tenkt "Kan det være SÅ stort dette her?". Så når Gunhild spurte om jeg ville være med, så dro jeg litt på det. Kan det her være SÅ stort, da?

Ehja. Det ÆR så stort. Er med æ.

For et folkemylder, for en stemning, for en glede, for en iiisende kulde, for et Bergans-gilde av et jakke-utvalg (jeg mener det, hovedsponsoren til Oslofolk være Bergans) og FOR en herlig ordfører vi har, folkens:

S-h-ære alle sammen! Velkommen til o_S_lo!
(det gikk rykter om at han kanskje hadde
tatt seg en ørliten for stor dose av rødvinen
før hans opptreden, men det sier vi ingenting om).

Ikveld var jeg virkelig glad, klappa og lo om hverandre. Bevega meg til musikk når Maria så fint mima frem sangen sin, trampa takta når disse korpsheltene spilte opp til dans (da måtte jeg ringe til pappa. "Pappa??? du burde VÆRT her! HØRER du musikken i BAKGRUNNEN? HÆ? om jeg er her? JAA!". Ja, Kari, man hører deg veldig godt når du skriker inn i røret. Det er du, Kari, som ikke hører -for det er så mye bråk rundt deg) og ga "godt nyttår"-klem til Gunhild når de hadde fyrverkeri.

Fyrverkeri. Om det her er stort? Ja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vm er gøy! Du skriver så bra altså, Kari. - Vibeke

Anonym sa...

Vm er gøy! Du skriver så bra altså, Kari. - Vibeke