tirsdag 22. februar 2011


Jeg har liten tro på at vi bør vente med å leve.
- Jostein Gaarder

Husk at glemme bagateller. Husk at nemme hvad det gælder.
Husk at elske, mens du tør det.

Husk at leve, mens du gør det.
- Piet Hein



1 kommentar:

Anonym sa...

Hvor finner du alle de fine bildene dine? Annki