En blogg skrevet i et skippertak under en løs tidsklemme. Av Kari Eklund Solberg, da.
Den er SÅ morsom! Trodde jeg skulle dø av latter første gang jeg så den! Og for en SLAGER!
Vi kan lage trolldeig!
Den var rett og slett fantastisk morsom!!
Hahaha! Jeg dør på meg...!
Legg inn en kommentar
4 kommentarer:
Den er SÅ morsom! Trodde jeg skulle dø av latter første gang jeg så den! Og for en SLAGER!
Vi kan lage trolldeig!
Den var rett og slett fantastisk morsom!!
Hahaha! Jeg dør på meg...!
Legg inn en kommentar