søndag 21. november 2010

JEG GRINER AV 
SÅNT SOM DET HER! 



Er det en ting jeg virkelig elsker (og da med trykk på både e, l, s, k, e og r) så er det X-factor og sånne talentkonkurranser fra England og Amerika. Det er noe eget over det. Bedre prestasjoner, mer følelser, svulstige tilbakemeldinger fra fantastiske dommere og så videre og så videre. 

Det er veldig flaut, men jeg kan sitte drøyt lenge og se slike klipp. Og i 70% av tilfellene begynner jeg å grine. Iallefall når jenter som hu her virkelig brenner for musikken, gjør det for mora si (men også litt for seg selv, da, sa hu. Hehe) og er bare så sæbla flink. 

Da er det fint å se på slike programmer. 

Norge har enda et godt stykke igjen når det gjelder konkurranser som dette, men vi HAR en fining i Mo. Han sang en fantastisk versjon av herlige "Optimist" (jeg refererer til posten under, der det kommer frem hvilken musikksmak jeg kan ha!) Jeg grein ikke akkurat av dette her, men smilte veldig, veldig godt!




åh. Sangkonkurranser hvor de virkelig imponerer er så FANtastisk fint.  DENNE (link) karen er også en jeg har sett kanskje.. 78 ganger. Lovelovelove it! 

Ja. 78 ganger. 

1 kommentar:

Anonym sa...

ingenting er som Simon Cowell produserte talentshow. Kvaliteten er så mye bedre enn i Norge med tanke på talent og produksjon.