tirsdag 27. juli 2010

FØR FYLTE 24!



Dette her kunne jeg virkelig tenkt meg. Sånn på skikkelig. Og jaada, er klar over at jeg er tøff i trynet nå ("Bare VENT til du skal hoppe ut av det flyet, Kari, da skal vi se hvem som plutselig er limt fast i flysetet, og er spikra til setet pga lammelse fra fornutften og ned) -men det frister noe så alvorlig. Gjøre noe jeg ikke har gjort før, ikke tør, og ikke kommer til å gjøre igjen. Once in a lifetime. Tenke seg til. Hoppe i fallskjerm (eller tandem? avslører jeg at jeg ikke har peiling på dette nå? ja? ok.) er øverst på "må gjøre før jeg fyller 24"-lista mi. For hvis jeg setter den på "må gjøre før jeg dør"-lista mi, ja, så blir det aldri noe av. Så da setter jeg den på 24-lista sammen med Jack Sparrow (hehe, neida, Jack BAUER i denne sammenhengen) og satser på at noen blir med meg på dette prosjektet.

sånn ellers:

Sigrid flytter snart ut (ikke gøy), søstra mi flytter inn (gøy), jeg vasker i leiligheten til søstra mi (ikke såå gøy), jobber i sommeråpen barnehage (gøy!) og gamlehjemmet (koselig) og gjør i det hele tatt kanskje litt for mye om dagen. Skal bli deilig med en rolig studiehøst. Heh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg joiner på fallskjermhoppinga ;)

Andreas sa...

Og snart: Besøk hos Sol og Andreas: Gøy!

To ting:
- Det første jeg tenkte da jeg så bildet var at du hadde hoppet i fallskjerm, og da kjente jeg at det jeg ble kjemperedd bare av tanken.
- Hvorfor i alle dager vil du hoppe i fallskjerm!?

Anonym sa...

Nå har det seg sånn at det er tandemhopping i min kjære hjembygd Trøgstad! Jeg var borte og så på de som hoppet - de landet så fint og mykt med store smil og glinsende øyne.

Det så veldig gøy ut - bare litt dyrt.. Men siden du jobber så mye, så har vel du råd!?

Annki
http://www.tandemhopp.no/