mandag 26. juli 2010


VERDENS FINESTE:

brudepar! OgdeVARsåfine.

Særlig Magnus som gråt av glede når
a kom inn kirkedøra. Og særlig Eline
som var så fin, så fin, så fin.

Det var så koselig, fint og
flott bryllup. Magnus imponerte
STORT med talen sin (sang, prat,
hjelp fra alle kompisene sine,
fikk søsken til å synge en sang.
I det hele tatt: Llllykke til, brødrene
hans, med å toppe det der).
Og Eline hadde laga en
film med hennes sang bakpå. SÅ fint!

Martine som ikke er så glad i å posere.
Dj-Martine som er den perfekte
busspartner. Prate fram til Sogndal,
og så stillhet resten av turen.

Elisabeth fra Olden i Stryn Kommune
som jeg ikke har sett på LENGE.
Jeg holdt på å sprekke av ren lykke
når jeg fikk se a igjen.
(og jaada, SE hvor glad HU ble
for å se meg igjen. Bilder lyver aldri ;)

jentene fra videregående.
LYKKElykkeLYKKE.

dansende ektepar. Der mannen er eelendig til å danse.
Haha.

LÆRER!!
Jeg dør. Jeg begynte faktisk å stamme
når jeg prata med hu. Så glad ble jeg for å se a igjen.

Maria fra Jølstrabakkane.
Min roadtrip-partner over Gaulafjellet.
Fyttigriiiisen så fint det var å kjøre den
veien. Hilsen Byberta Kari som ikke har
sett skikkelig fjell på altfor lang tid.

bygd hvor butikkene ikke er unødvendig lenge oppe.
Balestrand, folkens, Balestrand!

og jah.. hu her, altså. Jeg fikk meg en tur
rundt i bygda, besøkt gamle lærere fra
videregående (for ja, på min gamle
videregående HAR man så god
kontakt med de ansatte -at man kan
komme på besøk i ferien for å mimre
tilbake til gode tider), hørt på Shania Twain
(haha) gjennom trange gater '
og, og og.. jeg fikk oppleve ren
lykke med Elisabeth igjen.

Og DET var lenge siden sist.

hovedperson. SÅ søt og fin. Jammen flaks
jeg er venninne med a, sånn at jeg fikk oppleve
denne deilig helgen. Fe-laks.

4 kommentarer:

Solveig sa...

Fin kjole - hvor fra?
Fin på håret! BRA!

Solveig sa...

OOOOG - hvilket kamera har du? Vi sparer...

kari! sa...

kjole: Anerke!
Håret: Søt!
Kæmra: Canon D500 m/HD-film. Veeldig fornøyd. Men du trenger ikke HD-film igrunnen. Men av og til har jeg tenkt "åh, så GØY at jeg kunne filme det her!"

Anonym sa...

Rather useful topic