torsdag 29. juli 2010

EN STK VERDENS
FINESTE SILJE FJELDSTAD

fint bilde av fine Silje, fotografert av fine Ragnhild Sofie.

Idag dro Silje meg ut av flytte- og arbeidslivet mitt. Hu tok meg med på Tullins og spanderte middag på meg (snill, snill, snill. Elsker sånne som hu. Som sier "kan eg få lov te å spandera på deg, Kari?" og jeg svarer ja, mot at jeg får betale neste gang. Idag var "neste gang", og hu ville spandere idag også. SÅ søt) og sitter på trikkestoppet og diskuterer om Gina Tricot uttales "Jjjjjina" eller "Gina". J eller G. Og så fniser vi kjempemasse når vi innser at vi skravler verre, og at de rundt tenker "åhjælp, de der trenger et nytt samtaleemne". Så prøver vi kjoler og klær og badedrakter i blonder (hehe. Stemmer. Like fint som det høres ut som) og Silje som er mitt mote-orakel gir fine tips. Frk Fjeldstad kjøper en kjole som jeg sa hu måtte kjøpe.

Det som er så fint videre, er at begge to har lyst til å se en film. Så vi løper inn, og finner ut at det går egentlig ingen filmer akkurat da. Jo, Shrek. Den begynte for seks min siden? Jamenokå, vi vil inn. Og så gjør vi det. Kjøper godteri vi ikke engang liker så godt, bare fordi vi måtte reagere så innmari kjapt. Du vet, siden filmen allerede hadde begynt. Etter filmen traska vi nedover mot Oslo City, for Silje skulle kjøpe seg ring. Og jeg endte opp med å kjøpe samme ring. Samme smak = soulmates!

Og innimellom drømte vi om leilighet i Oslo sentrum.

For i lag e me berre SO bra, Silje og eg!
det.VAR. bare.SÅ.koselig

2 kommentarer:

Maren sa...

Det var fint å lese d. SIlje, ka gjør hu i Bergen??

Anonym sa...

a) silje MÅ bli i Bergen for tenk.
b) Kem har hækka macen min? hehe.. Ditta bilde har no e tatt for søren.. hehe
c) e vil henge me dokke to!
d) UL? Jatakk
e) klem- tipp kem!:)