fredag 30. juli 2010

OM Å HA NOEN Å
STREKKE SEG ETTER

Jeg gir deg han jeg ser opp
til når det kommer til bilder.

Fyren som tar disse bildene
(vi kan kalle han Jamel Shabazz,
for det er jo det han heter)
er helt ufattelig flink til å ta
feel(not only)good(but GREAT)-pictures.

Å. De er rett og slett magisk fine.

Særlig fra boka "A time before crack" som jeg har,
finner man mange fine blinkskudd.
Nå ønsker jeg meg de to andre bøkene.
Og ja, jeg skriver det her på bloggen,
for nei,
det er ikke såå sæbla lenge til jul,
og julegaver må jo jeg ha som alle andre.

Og.. ja. SE her da! For noen bilder. Elskere.


Flink flinkesen!

2 kommentarer:

Gunhild Marie sa...

wow. de bildene vil jeg ha på veggen min.

Anonym sa...

That is very fascinating, You're an excessively professional blogger. I've
joined your feed and look ahead to searching for extra of
your fantastic post. Additionally, I have shared your site
in my social networks

my website ... quantrim pills - -