søndag 30. mai 2010

ET RUNGENDE "JA" TIL LIVET
... i tilfeldig rekkefølge

Jeg besøkte verdens fineste Tove i mai.


haha!


årets julegave til søstra er i boks


hehey! iiiisipisi å få seg nye venner i Ghana


Vi klipte og farga håret til Tove


klokka er over 22, og da er Kari
flink
til å le av dårlige vitser


Åh. Spise ute hver kveld!


... eller at andre lager mat til oss hjemme.


her er jenta som drar ALEINE ut i verden. (stolt!)


tro-tro. 7-seters i Norge = 19-seters i Ghana


sette-seg-ned-teknikken er i boks, Tåf!


snøvlemannen. Fatta`ke hva han sa. Så jeg bare lo.


05.30, soloppgang, regnskog, hengebruer
50 m over bakken.
wiiin!


Paradisøya. Kritthvit strand, hengekøye, iskald fanta.
Generelt godkjent. Veldig!


Marked! Love it!


Lokal mat i Ghana kan være farlig godt.


overnatting på steder der stranda brukes som gulv.


Norges morsomste kvinne: Gjurou!


motorsykkeltaxi. Jeg ELSKERE!


mitt favorittbilde. Brukte omtrent
300 forsøk for å få det riktig. hehe.


To obrunier på eventyr! en av maange tro-troturer.


Bojo Beach. Første turen vår!


Toves funn på markedet, alle samlet på en hånd.


plain omelett og loff. I Ghana
bruker de 75 (!!) min på å lage det.


Kå-Ell-Emm:
Jeg er så TAKKNEMLIG for at dere
skjemmer meg bort med musikk, filmer,
serier, god mat, STORE seter, '
uendelig masse vann og brus..
ja, at dere er alt annet enn Turkish Airlines & Ryan Air.
TAKK!


På vår tredje oppdagelsestur hadde de
meeget enkle doer. Under åpen himmel.


... og hytter med flagget vårt på!


De har 17. mai i Ghana også. Flaks!


... og et tog (det er mange flere bak, altså)
som brått fikk det travelt,
fordi regntiden ville komme til Ghana
på en 17. mai 2010.


ja, jeg er ikke såå vant til frierier og komplimenter.
hoho!


Barna i Ghana er utrolig søte.


Jeg kunne ikke hatt det bedre. Særriøst.


"har dere noe skjerf her? ja?"


KOKROBITE! verdens fineste, kuleste,
sjarmerende, avslappende og stilige sted.


Og enda er det så mange, mange bilder jeg vil legge ut. Men det får holde. Turen til Ghana var en suksess fra begynnelse til slutt, og jeg ble mutt og sur den dagen jeg skulle dra. Fytti. For en tur, for et sted, for noen mennesker. Takk for at jeg fikk komme!!

Jeg har hatt tidenes deiligste reisehalvår, og har lært masse, mye og mer. Jeg ER så glad for alt jeg har fått oppleve.

Om det har gitt mersmak med reising?
YES!


6 kommentarer:

tove sa...

I love it! I love YOU! Herlighet så mange bilder. Og så deilig eg e! Haha. Spesielt fint va det at du fekk med deg antrekket mitt som eg alltid går med i Ghana - den herlige suppå av sytten armbånd, ring, neglelakk og fargerikt kjede. Knall at du storkoste deg, det gjorde me åg! Savne deg her. Sees plutselig i Norge!

Ingalill sa...

ååå..for nåkken FANTASTISKE bilde, Kari :D ..ej blir heil dåååårlig av reisesjuke av å sjå på..men så bli ej bære så gla av å sjå dej strååle:P ..du e NYDELIG!!:D
e det forresten steikte banana som e på det fatet? det EEESÅ godt:D spiste det i Bolivia:P hæærli!!

Solveig sa...

å hallais, dette såg utrolig herlig ut!!! Likte den lokale maten. bildet av den iallefall.

Søstra sa...

Er dette en forsmak på reisedokumentaren som kommer?

kari! sa...

Tove: jeg har sagt det før, sier det nå og kommer til å si det maange ganger fremover: SHANK YOU!!

Inc: En dag, Ingalill, så drar vi på tur sammen :) Og JA, det er stekte bananer. M-m-m!

Solveig: Du hadde likt smaken av den lokale maten. Lover deg!

Søstra: Stemmer, stemmer! Du kunne lukte lunta?

Anonym sa...

geotorelxz loan consolidation
consolidation loans
consolidate debt