onsdag 7. april 2010


NÅR HU GIFTER SEG

En stk vordende brud ...

... og hennes kjolejakt

Jeg synes det virkelig er rart at mine venninner begynner å gifte seg. Jeg husker jeg satt, som lita jente, og så på de fine, fine bryllupsbildene i avisene, i bladet Hjemmet, på takkekort mamma og pappa fikk, osv osv. Jeg drømte om big time kremkake-kjole, og jeg skulle ha en så fin sveis som ingen før hadde sett.

Uansett.

Nå er det snart Kristin sin tur, og Randi und mich fikk være med og se. Jeg ble jo rørt allerede etter 2 sekunder, og selv om kjolen ikke var av type drømmekjole for hovedpersonen selv ("æ ser jo femten kilo tyngre ut i den her"), så jeg absolutt et glimt av en av disse å så nydelige brudene. Plutselig skal hu gifte seg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for hjelpen og fint innlegg, min kjære venn.

Klem fra brura.
ps. Kommer det noen hoppebilder på bloggen? Hilsen anonym.