torsdag 8. april 2010

HVERDAGSLIV

Jeg heier på hverdagene. De litt grå dagene. Grunn? For det skal svært, svært lite til for å bli happy-clappy da. Jeg gir deg herved noen eksempler. Gratis, siden det er torsdag. Og torsdag er det tross alt bare èn dag i uka, så dette må feires. Uansett!

foreksemepel nr 1

Når Maria ringer meg og vi har internvitser bare jeg og hu fatter. Det blir fort sånn når man har vært sammen 24/7 * 2 (disse tallene betyr: døgnet rundt i to uker. Det er ikke alle som er like smarte som undertegnede -som presterte omtrent å stryke på 1Y-matteeksamen i 3. klasse- og som dermed må få litt tallforklaring).

foreksempel nr 2

Når jeg fant et par sokker etter bare 4 sekunder leting. Det pleier gjerne å ta det 120dobbelte, serdu.

foreksempel nr 3

Når jeg kommer på at What`s Eating Gilbert Grape er min yndlingsfilm, og der er det (om mulig) enda mer hverdag enn hos meg og min virkelighet.

foreksempel nr 4

Når søknadsfristen for HØYERE UTDANNELSE (smak litt på de ordene, du) er femtende, ikke den tiende, og jeg kan da utsette valget om å bli sykepleier eller lektor litt til. Gode yrker uansett, tenker vel du? Vel, det tenker jo jeg også i grunnen.

1 kommentar:

Solveig sa...

høyskolen. grunnskolelærerutdanning 5-10 klasse. 60 stp i Engelsk eller kanskje norsk? samt ett fag til.
blir du med? jada!