søndag 27. desember 2009

Jeg får en allergisk reaksjon mot fetende mat; Plutselig blir jeg hoven rundt midja, kinn, lår og armer. Og magen, da. Merkelig. Dette skjer som oftest når jeg jobber på Borgen om sommeren (fatter bare ikke det, der sitter jeg stille og forsiktig på et kontor dag ut og dag inn. Til lunsjen spiser jeg 17 skiver med eggesalat og drikker juice) og når jeg feirer jula. Og som vi alle vet, så varer jo jula helt til påske. Feiring av høytider -det tuller man ikke med. Iallefall ikke i helsesektoren: KJØR på med Kong Haakon til alle de ansatte, masse kjøttmiddager, smultringer, de faste fjorten sortene og masser av annen sjokolade.

Så det ligger litt i kortene:

Jeg liker FRYKTELIG godt sommeren og vinteren. Med alt det det innebærer: Eggesalat, twist, Kong Haakon, julesylte m/sennep, grillings. Smilefjes.

Ingen kommentarer: