mandag 28. desember 2009

Takk til alle dere som har gitt meg
sommerfugler dette året.

Til dere jeg har ledd med, sitti på en brygge og spist softis zusammen mit, til deg som leste bibelen med meg, sitti bak et piano og sunget med, til deg som har lagt igjen sjokoladehjerter til meg, til dere som leste til medikamentregninga med meg, til deg som lo av vitsene mine -selv om de var forferdelig dårlige, som kjørte bil med vinduer oppe og musikken høyt på (dere visste at jeg ble lykkelig av det), til de av dere som ga meg sjøstjerneklem, til deg som ringte helt ifra andre siden av kloden og redda vårdagen min, til dere som kom på besøk til eventyrstua og delte liv, til deg som hørte på meg den gangen jeg var lei av å bare være Kari.

Til deg som kom på dagstur, til deg som så gjennom glassdøra og redda dagene.ukene.halvåret, til deg som ikke ga meg opp, til deg som trente med meg både mandager, onsdager og fredager før vi ga opp to måneder senere, til deg som var pinlig ærlig mot meg, deg som var med meg på konserter, til dere som som dere rive med, til degs om stoppa før jeg fikk overtalt deg, til dere som...

...ja,til dere som var der for meg dette året! Dere som ga meg sommerfugler i gave. Ingenting er bedre.

Godt nytt år når den tid kommer..!


se
es enten i Ålesund, Arusha, Grimstad, London, Kristiansand, Ko Chang, Stavanger, Bergen,en øy i Hellas eller Oslo.

Ingen kommentarer: