tirsdag 10. mars 2009

SYKEPLEIESTUDIET. (ehm -Først og fremst, sist men ikke minst: Silje, går det greit at jeg låner bildet ditt her på bloggen min?)(håper det!) Det er ikke like kult å være i
praksis alltid. Særlig når man får beskjed om å ha en seinvakt når man egentlig skulle ha fri (les: Studiedag. Eller blir det Les: Fri. Ikke vet jeg. Borte ifra jobben, iallefall). DA! Da er det ekstra fantastisk å få denne meldingen klokka 17.10 fra John:"Send melding når du er 15 min fra hjemme, så skal jeg steke en biff til en litt sliten Kari, som sammen med salat og poteter skal få tidenes kvelds". Det er heelt okå å bo i M9!

5 kommentarer:

Globb sa...

Ooo heldige du! Eg og vil ha sånne sambuarar! John må virkelig vere ein omsorgsfull type! -Tenk at til og med salaten og potetene fekk kvelds!

John sa...

:-P hihi. Var mer opptatt av at jeg greide å skrive en perfekt melding med eksakt 160 tegn enn at det var noen logiske brister i den.

Måtte vel nesten forvente at det havna på bloggen. Koselig det.

Er det en ting jeg har lært er at en glad og fornøyd Kari er bedre enn en sliten og trøtt Kari.

(Det hører vel eller med til historien at det var mat satt til side fra fellesmidagen der Kari ikke kunne delta)

Anonym sa...

Ellers må det vel være fint å være i praksis, for da slepper dere å holde i den E K L E ungen!

Inger sa...

KAri, det virker som om du har det godt vennen :D

kari! sa...

Solbjørg: Ja, tenk at både salaten OG potetene fikk kvelds. Snakk om luksus, spør du meg. Det du KAN gjøre, er at du kan slå ned alle veggene i rekkehuset du bor i -så blir dere en GIGAfamilie som bor i samme hus. Storfamilie i Balestrand!

John: skal jeg ødelegge gleden din? Du hadde skrevet "kvels" ikke "kvelDs" -så da var det nok ikke en perfekt som du ville ha det til! ;) Men! Bloggposten var en selvfølge, ja. Og ja - (haha, lo når jeg leste det) det er bedre med en glad & fornøyd Kari enn motsatt ;)

Mariann(e): Ja! Den dukka er støgg. Rett og slett. Jeg & Silje kasta (!) den frem og tilbake i begynnelsen av året -flere av de flinke sykepleierpikene fikk et stivt smil da, ja. Hehe.

Ingår: Du, jeg kan ikke klage. Rett og slett. Håper du også har det fint, Ingår -flinka som jobber og sparer til tur :)