tirsdag 10. mars 2009

Det er snart vår, folkens.
Hold ut!

8 kommentarer:

ella christine sa...

Jeg liker optimismen! :)

Åse-Beate og Mathias sa...

Hold ut! Du aaaaner ikke hvor godt de ordene traff!

Du er go' Kari :)

Solveig sa...

hvem er han mannen
?

Maren sa...

Ja, Kari, hvem er han mannen?

...og vet han at du har lagt det ut på nettet...?

kari! sa...

Ella: Hehe. Ja, lenge leve krampepositive folk, altså.

Åse-Beate: og TENK hvor deilig du får det i Grimstad denne våren!! Fyttigriiisen :D

Solveig: Onkelen min.

Maren: les over. Og innse at han ikke er onkelen min likevel. Og at han er lagt ut på nettet en gang før ;)

Anonym sa...

haha, elsker bildet :P

kari! sa...

ElisabethY: hehe. Jeg føler jeg er i slekt med han. Ikke spør meg hvorfor. Men det er no godt over hele fyren: en optimisme som selv den mest glade ikke kan måle seg med!

Anonym sa...

Personvern, søstra!