torsdag 12. mars 2009

Det er noe magisk når man opplever varmende sol en dag i mars. Når veiene faktisk har flekker som er HELT bare. Når man kan gå tøysko og alt er bare fryd og gammen. Igår var en slik dag. Deilig! Men, himmel og hav, jeg skal da ikke klage over snø så slapsete som en to timer gammel softis, sludd like tett som lappene ligger i klagemuren, skyer så grå som kun Hufsa klarer slå -og deilig, deilig DEILIG våte sko. Jeg skal ikke klage når jeg får oppleve naturen slik, når den er på sitt aller beste. Jeg er takknemlig for at jeg får bo i vinter-Norge og oppleve dette. Hvem VIL bo steder der det er sol, strand og FANtastisk badetemperatur nå? Ikke jeg iallefall.

1 kommentar:

Karen Marit sa...

Jeg vil bo der. jeg vil bo her i kenya jeg. Men jeg gleder meg å til det idylliske norge du fremstiller så fint i dette innlegge:)