DeT sKuLlE aLlTiD
vÆrT sÅnNe
dAgEr SoM dEtTe!
Litta smakebit
av sommeren 2011

en stk bestfriend. 4 ever & ever.
På mimretur til Balestrand.

i Utvik er de ALLTID positive når det
kommer til plassmangel.
gjettekonkurranser rundt
kveldsmatbordet.

1 kommentar:
Deilige dagar med deg!!
Legg inn en kommentar