torsdag 11. august 2011


"bare" gått snart åtte måneder...

... men vi har fått lik mobil,
kler oss likt
-og jammen,
vi kan være i samme humør (ill.bilde).

FRRREM med lik allværsjakke og
fornuftige sko.
Så er vi forberedt på hva
som sikkert kommer.


Ingen kommentarer: