onsdag 5. oktober 2011



Kari E. Monsen







Jeg begynner å slå et slag for skogen.



Kjøpte meg seinest idag ullundertøy og en sånn

"jajajamensann, idag ærre pæ-rrfekt å sitte rundt bålet, og spise

en fisk jeg fanga med HENDENE"-genser.

Og jeg forestilte meg selv på Øyungen, med et bål
(ja, fyrt opp med fyrstikker.

Jeg er jo ikke ferdigutdannet Lars Monsen riktig enda)

og god stemning.

Pappa...

Det tok deg bare 23 år, men bedre sent enn aldri:
Det er digg å være ute i skogen.

(Så nå kan du sette av de neste
23 årene på å få meg til å _elske_ grøt!)


1 kommentar:

Pappa sa...

Da er jeg 78 år når du er grøtelsker! Hvis jeg lever, skal jeg prøve å greie det. I alle fall: Koselig å høre at du koser deg med det enkle livet i skauen. Når du blir glad i kaffe, skal jeg lære deg å koke kaffe på blikkboks. Det har jeg gjort i høstferien - og det var GODT!!!!!!