onsdag 18. mai 2011


NOEN HAR FÅTT SEG EN HO-OBBY!
(leses med sånn syngestemme)


I mange år, kanskje 13 tilsammen, har jeg hatt fravær av en skikkelig hobby i livet mitt. Tegning? Nja, kanskje litt? Piano? Kanskje enda litt mindre enn tegning. Så når tørrpraten med de forskjellige folkene begynner å gå mot slutten, så kommer jo ofte "jahhh.. Sånn på fritiden, da? Hva driver du med da? En hobby, kanskje?"-spørsmålene. Da har ofte pulsen og kaldsvettinga begynt samtidig som de hvite løgnene begynner å kverne i venstre og høyre hjernehalvdel (neida, det er ikke så ille -men litt må jeg jo spe på for å gjøre historien spennende!)

-altså, jeg liker tegning!

Og så ser jeg på klokka (som har stoppa, ingen av mine klokker fungerer. De er bare til pynt!) og sier at jeg må rekke noe.

MEN IGÅR, FOLKENS, IGÅR!

Mellom koldtbordspising, sol på en veranda,
grilling og allsang m/trekkspill og rytmer fant jeg det ut:

jeg ELSKER foto.


From now on:
"Jeg heter Kari Eklund, går på lektorlinja på MF (nei, ikke elektro -lllllektor) og på fritiden driver jeg og tar litt bilder da. Om jeg er profesjonell? hehe. Neida, motivet først -ikke kvaliteten på bildet. Det er på hobby-basis"

Ingen kommentarer: