mandag 16. mai 2011


Jaahtakk, DEILIG med en kopp syre nå!

- Kaffe?

- Neidu, jeg er bare
veslevoksen -ikke voksen enda,
så (presser gjerne inn en hehehehe-regle) jeg tar heller
et glass med pepsi max...
... det kan jo SE ut som kaffe!
(Da passer det også ofte inn med en hehehehe-regle.
For bare å myke opp inntrykket jeg gir de ulike vertene)

Jeg har helt siden niårsalderen at 23 år
-da er man voksen.
Det er det perfekte året for å være i jobb,
gift og en liten en på vei.
Og når man er voksen så drikker man jo gjerne kaffe!

haha.

Så mye for dette her 23år-gammel-året!
Ikke er jeg nygift med kul på magen
(heldigvis, det er aaaltfor tidlig for a Kari)
og fast jobb er tre år unna.
Men den her sthøgge kaffedrikkinga -det kan jeg gjøre noe med.

"det er jo så koselig!"
"hva annet skal du drikke når du er på .. heh.. kaffe?"
"man venner seg til smaken!"

Yeye. Jeg synes iallefall TINEs iskaffe
(8/9 deler melk, masse sjokoladesmak og litt kaffe)
smaker fint og flott da.
En start!

Jeg gir meg selv 17 år. DA er jeg en kaffeelsker!

Ingen kommentarer: