søndag 27. mars 2011


En helg
med Solbergsa!


Kjell

...tar en aldri så
liten seiers-dans
etter at han gikk
helt til topps i en
av President & boms-
rundene var et faktum.

(Bodil og jeg får bør
vel aldri avsløre at vi
lot han vinne, for hus-
fredens skyld)



Øyvindsen

...avslørte et
unormalt godt barnetekke!

(godt med 3 mnd gamle
Martine, etter flere timer
intens lek med 3pluss-unger!)



Bodil

...som ble liiitt
trøtt på siste runde av
President&Boms. Fikk
latterkrampe og vant
likesågreit hele greia!

(Da var det slutt på å
la gutta vinne, for å si
det sånn. Siste runde
telte, og da var det
no mercy fra a Bodil
sin side!)


Slektstreff med aking på lørdag.
Herlig slekt (som tar seg selv fint
lite høytidelig) og dag i Telemark!



(PS: Sara? Neste gang må du også være hjemme!!)


Ingen kommentarer: