En helg
med Solbergsa!

Kjell
...tar en aldri så
liten seiers-dans
etter at han gikk
helt til topps i en
av President & boms-
rundene var et faktum.
(Bodil og jeg får bør
vel aldri avsløre at vi
lot han vinne, for hus-
fredens skyld)
unormalt godt barnetekke!
(godt med 3 mnd gamle
Martine, etter flere timer
intens lek med 3pluss-unger!)
trøtt på siste runde av
President&Boms. Fikk
latterkrampe og vant
likesågreit hele greia!
(Da var det slutt på å
la gutta vinne, for å si
det sånn. Siste runde
telte, og da var det
no mercy fra a Bodil
sin side!)
Herlig slekt (som tar seg selv fint
lite høytidelig) og dag i Telemark!
(PS: Sara? Neste gang må du også være hjemme!!)
(PS: Sara? Neste gang må du også være hjemme!!)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar