torsdag 24. februar 2011

MR IVRIG!

Idag skulle Øyvind leke ivrig. Han gjorde egentlig narr av meg, for jeg kan bli, utrolig mildt sagt, ivrig. Over veldig mye rart. Siste nytt på ivrig-fronten er VM-festen. Jeg regelrett ELSKER å være der. Jeg trenger egentlig ikke a Marit som gliste seg inn til gull idag, jeg hadde det like fint når svensken (som var HELT utrolig sterk) tok førsteplassen for gutta og svenskenes skyld.

Men jaffal.

Øyvind skulle leke ivrig. Han er vanligvis ganske så rolig og rett-frem. Ikke se-nakk om å lette her i gården, nei. Og når han plutselig lekte ivrig -så ble jeg nesten redd for fyren. Jeg rygga faktisk tre skritt bakover og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg.

"Øyvind, du har ikke lov til det der.
Det er bare jeg som kan være gira av oss to!"

Ingen kommentarer: