MR IVRIG!
Men jaffal.
Øyvind skulle leke ivrig. Han er vanligvis ganske så rolig og rett-frem. Ikke se-nakk om å lette her i gården, nei. Og når han plutselig lekte ivrig -så ble jeg nesten redd for fyren. Jeg rygga faktisk tre skritt bakover og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg.
"Øyvind, du har ikke lov til det der.
Det er bare jeg som kan være gira av oss to!"
Det er bare jeg som kan være gira av oss to!"
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar