tirsdag 1. februar 2011


Ikke sånn
superduperhemmelig
alikavel.


Morsomt med ting man tror ingen andre ser.
Som man sier "jeg veit ikke om du har lagt merke til det, men..." -
og så kommer man gjerne med en forklaring.
Eksempler er "Jeg veit ikke om du har lagt merke til det,
men jeg spiser altså alltid påm-fri på McDonalds når uka bikker onsdag".
Jeg har en del av disse greiene.
Men en ting har jeg alltid trodd har vært skjult:


Mitt venstre øye.

Etter 21.00 på kvelden.


Det blir s-h-e-innsykt lite.
(Morsomt at jeg lenge har trodd at ingen kunne se det:
Når det ene øyet er normalt, mens det andre har høyden
og bredden lik en femtiøring)
Jeg kan faktisk måle trøttheten min etter øyet.


"Er det blitt lite nå? Whokay, på tide at jeg hopper i senga".


1 kommentar:

Anonym sa...

Sjarmøyet ;)