lørdag 5. februar 2011

EN DAG!

En dag (når jeg har blitt stor, sterk, moden og voksen) så skal jeg få meg et sånt bord. Langbord med nok til fler. Da skal jeg bestille meg skyfri himmel, sånn at jeg iallefall kan få noen problemfri timer. Vi (alle som vil, mener jeg da) skal være supersultne -sånn at man bare gleder seg til å spise. Og innen den tid skal jeg ha lært å lage skikkelig god kalkun (som er saftig) og lykter til trærne skal ha blitt kjøpt inn. Det skal være masse god drikke og folk kan velge om de vil ha desserten først eller til sist. For noen (meg) så vil man nok spise middag i store mengder først, for så å vente litt og så spise litt (les: Mye) sjokolade som dessert etterpå. Og det skal være seinsommer. Varmt først, men godt med en liten jakke utpå kvelden. Og nei, det er ingen mygg. Baaare finfint alt sammen. Drøyt mye blomster skal det være også. Dekka opp til sommerfest.

Yessh. Det blir fint. Velkommen!

5 kommentarer:

Ella sa...

Du kan ta et kalkunkurs hos meg! :)

Maren sa...

Æ kjæm æ :)

kari! sa...

Du kan bare GLEDE deg, Maren, for den kalkunen Ella skal lære meg å lage -det går rykter om at den er FARLIG god!! :D

Maren sa...

F-L-A-K-S at æ ska vær i Oslo i sommer da :)

Margot sa...

Er det slikt man kaller bryllup?

Jeg ville i hvert fall likt det, og kanskje tatt desserten først..