mandag 13. desember 2010

FEM SMÅ LAPPER

(Dansekongen i egen person)

Tv2-sportens Carsten Skjelbreid forteller hva han gjerne skulle visst som 15 åring, og som han vet nå:

"At jeg ikke skulle kjørt moped med Berit sittende bakpå da jeg var 15 år og 362 dager. Hadde jeg bare ventet 3 dager til, eller tatt en litt annen kjørerute hjem, så hadde jeg sluppet boten på 500 kroner".


Kari Eklund forteller hva hun gjerne skulle visst for noen uker siden, og som hun veldig godt vet nå:

"At jeg ikke skulle stolt på det berømte øyemålet og "ta det litt på feelinga"-metoden. Hadde jeg heller målt sirlig og nøye, så hadde jeg sluppet den parkeingsboten på 500 kroner"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker det!

Hilsen Nico

Anonym sa...

Hoho ;-) Så bra, så utrolig bra blogg Kari!! (ble du enda mer flau nå?! ;-) Ida