fredag 19. november 2010


Jeg pleier å ligge tre måneder før skjema. Så vanligvis ville jeg (omtrent på denne tiden) lengta meg frem til februar (!) (ser at det er et dårlig eksempel, februar er jo ikke _akkurat_den aller fineste måneden) -men i år ser jeg igrunnen frem til at desember skal komme. Med alt det den måneden innebærer. Jeg gleder meg til juletrefester, julaften, god mat, sæbla mye godteri, lys i trærne (helt alvorlig: Det må være noe av det fineste som finnes) og så masse, masse mer.

Og! Og! Og! I år jobber jeg ikke på julaften, så jeg skal se på Askepott og duene hennes. Og den ufyselige stemoren som har den her hersens drittungen av en datter. Pluss han kjekke prinsen (som er litt feminin, eller hur?? lekker sveis og klesstil, that is) som LØFTER henne opp og sier: Det er deg! Det er deg!

Nei, folkens, dette her med desember er en god greie!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Hallo, hallo, du må ikkje kimse med hårfrisyren til prinsen i Askepott. Eg har trass alt hatt den sveisen ein gong..

Og du? Eg kom på desember i fjor då eg kom på besøk i eventyrstova og vi såg Love Actually. Absolutt topp 5 av desemberminner eg har. Sjølv om du sovna ca 8 gongar i filmen, hehe. Du er god :)

Gunhild Marie sa...

Prinsen <3<3<3