torsdag 15. juli 2010

TING JEG TOK BILDE AV:
(i samme gate som tanketrommel)


Ei søt som bestemmer neste reisemål.
"Sei stopp, og så blar eg".
Karibien. Okå. Ikke feil, det.

Hagefest med tre fine i en like fin hage.
De poserer veldig her. For neste bilde
viser de ekte jentene. Med
dobbelthake og alt sånn man
vil unngå på bilder.

Jeg aner ikke hvem de her er engang, jeg.
Men de satt så fint i kunstnerkvartalet i Paris.
Sånt må man jo ta bilde av. Og så KJAPPA
jeg meg med å late som om jeg tok tusen
bilder av hele området,
når han til venstre snudde seg litt brydd.

Og så tar jeg bilder av supersupersøte søstre.
Som kan fortelle at de snakker oslosk pga
en trøndermor og en far jeg aldri husker helt
hvor er fra. To hovedsteder, på enmåte.
Men det er jaffal derfor de ikke snakker gjøvisk.

2 kommentarer:

Solveig sa...

DER kom bildet ja ;) en fin kveld!!

Andreas sa...

<3 hun til høyre av de tre.