torsdag 27. mai 2010



GLEDE I GHANA!



idag drar jeg hjem. Detvilsi at jeg er litt mutt. Plutselig var liksom torsdag 27. mai på plass, og jeg skal sette meg på et kå-ell-emm-fly i natt.  Helt kjemperart at jeg imorgen skal sitte på en av kanalbåtene i Amsterdam, og så sette meg på et fly seint på kvelden og være hjemme i Oslo imorgen nattt. Hvor GÅR dagene hen? Hvor blir de av? 

uansett. Jeg har hatt det så fint her i Ghana med Tove og Guro (aka Tåf og Gjurou som de kalles her). De er to stk kvalitetsjenter som har en deilig, deilig ironisk og sarkastisk humor. Et ypperlig kvalitetstegn, spør du meg.

Har også, sånn helt på tampen, lyst til å skrive hva jeg har funnet ut om meg selv.

  • jeg har et EKSTREMT temperament hvis bare forholdene ligger til rette ("NO!!!! TAKE IT OR LEAVE IT!!! I`LL GIVE YOU 20 GHANA CEDIS, OR I`LL FIND ANOTHER TAXI DRIVER!!! OKAY?!? Give me a BREAK!) 
  • jeg lyver så det renner hvis bare forholdene ligger til rette  (Yes, that`s right, my boyfriend back home waits for me. Getting married this summer. M-m! So no, I dont need your number. Friends then? No, I`m fine)

Men bortsett fra det er alt finfint. Livet ER godt her i Ghana! Nå venter stranda og siste dag med krampesoling (takk for den, regntid, som gjør at sola ikke er fremme hele tiden) før jeg altså vender snuta hjemover. 

Until then: SO LONG!

2 kommentarer:

Tasken sa...

Surfa rundt, havnet her, leste det jeg så.. Uvanlig av meg, men det var morsomt skrevet ;)

Ingrid sa...

Åh, du er heldig som er/har vært i Ghana :) Forresten - jeg digger bloggen din!