En blogg skrevet i et skippertak under en løs tidsklemme. Av Kari Eklund Solberg, da.
I deg Kari, Har eg alt eg treng <3
Æ likte bildan;) Og redigeringa søta:)-Birgitta<3
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
I deg Kari, Har eg alt eg treng <3
Æ likte bildan;) Og redigeringa søta:)
-Birgitta<3
Legg inn en kommentar