fredag 12. mars 2010


OM Å VÆRE AVSTANDSFORELSKA


I kategorien "avstandsforelskelse" har jeg nå overtatt presidentvervet, og nyter nå nye tider som pa-ss-e-lig teit og rar. Jamie Foxx, folkens, Jamie Foxx. Han har noen perler av roller i ulike filmer, et utseende utenfor allfarsvei og dimensjoner verdig, noen (slettes ikke alle, fyren må jo ha noen feil) gulligull stand up-show, en stemme som setter Robbie Williams i skammekroken og en forkjærlighet for sin bestemor som er übersjarmerende.

Hva som kunne skjedd

Jeg tror faktisk at jeg kunne vært en av disse som smeller opp tre gigaplakater på pikerommet, som kunne skrevet "Kari Foxx" i skrivebøkene (og tenkt "hey -det klinger jo unektelig ganske så bra" og inderlig håpa at sidemannen ikke så skribleriene) og skriki høyt på kinoen hvis jeg hadde sett han var på rollelista til filmen Valentines Day. -Faktisk, sistnevnte av ytterst teite reaksjoner på denne avstandforelskelsen, gjorde jeg i Nairobi

Jeg skreik ganske så høyt når jeg så han på plakaten. På en offentlig kino. Med fremmede mennesker rundt meg. Hvem gjør sånt?!


Jo, det gjør presidenten sjæl.

Ingen kommentarer: