lørdag 13. mars 2010

OM Å IKKE SOVNE OM NATTA

02.11
Kari til Sigrid:

Får ikke du heller sove? :)

02.12
Sigrid til Kari:

Hehe. Nope! Og der gikk mac`en
tom for strøm ;)


02.14
Kari til Sigrid

Hehe. Jeg ELSKER at vi skriver
melding når vi sitter 20 cm fra
hverandre. Klart, det er
en vegg imellom. Hadde jeg hatt
bil nå, Sigrid, så hadde
vi vært på vei ned til Malmøya nå ;)


02.18
Sigrid til Kari

Hehe, det er nesten rent
magisk vettu ;) Jeg er
klar for å være spontan
på natta.. om ca en måned.
Da bør det være varmt nok
til å lokke meg ut av dyna ;)


02.30
Kari til Sigrid

Da har vi en date om en
måneds tid. Tenk om du
har sovna nå, og så
vekker jeg deg. Bare for å
bekrefte at, jo, om en
måneds tid er vi på Malmøya ;)
du er fin!


02.34
Sigrid til Kari

Jeg kan bekrefte at
du ikke vekte meg for å
bekrefte at vi har
bekreftet en date på
malmøya om en måned.
...og så kan jeg
bekrefte at jeg er glad i deg :)

Ingen kommentarer: