onsdag 27. januar 2010

Jeg synes det er rart når noen spør meg "er du bare glad og fornøyd hele tiden, du??". For, nei, jeg er ikke en gladlaks som som storkoser meg i stormvær, som elsker når bussene er forsinket (jeg skriver mye om kollektivtrafikken, innser det) og som synes det ER så gøy når folk er barnslig irriterende. Jeg er ikke en av dem. Faktisk, min søster skrev så fint på facebook om hvordan jeg er når jeg ikke er "glad og fornøyd hele tiden!". Here we go:


"Åja, det er den egenskapen du har ca 5% av tiden, men som veldig få vet om. Du går med morgenkåpe hele dagen og vil bare være alene og surfe på nett eller se på TV. Hvis noen stikker innom sier blikket ditt bare; "Nå er det vel på tide at du går?"

Jeg har en sånn og slik dag i dag. Men det er bare fordi jeg er forskjøla og har lyst på sjokolade, og jeg veit at sjokoladen er en timinutters tur (i snøen) unna meg.

Ingen kommentarer: