tirsdag 22. november 2011


Siri Nilsen vet, hun vet, hun vet, hun vet.


jeg vet jeg vet jeg vet jeg vet

....


at det er sånn som skjer


jeg vet jeg vet jeg vet


at jeg ikke bør tenke på det mer.

Men jeg vil høre noen si...


at også dette...


det skal gå over.

Det skal gå over.



Og jeg har sett alt dette før.

Jeg vet hvordan det går.

Det går sånn som det gjør...


når man er redd

det man ikke forstår.


Men jeg vil høre noen si

at også dette ...


det skal gå over.

Det skal gå over.


jeg vet jeg vet jeg vet jeg vet


at en dag

-om vi fortsatt husker-


så er det bare vagt.


Men jeg vil høre noen si ...

at også dette ...


det skal gå over.

Det skal gå over.



(fantastisk flinke Helene Halvorsen Knudsen

tar fine bilder av Siri Nilsen. Ta en titt her!)



1 kommentar:

tove sa...

oi. det va ein fine tekst.