fredag 23. september 2011

TØFFA MED STOR T!!


For noen år tilbake lurte
jeg ei venninne (BILDET) til å tro at
de hadde hatt t-banesystem i
Bergen i HUNDRE år.

"Tuller du med meg nå, Astrid?
hehe.. seriøst, veit ikke du at
de har t-bane i Bergen?"

Hun måtte til slutt ringe faren
sin for å få bekreftet dette.
Og det fineste med dette?
Astrid kommer fra Knarvik,
et steinkast unna BergenBy.

Og nå.

Nå går Astrid rundt
og tror jeg skal løpe

Oslo Maraton.

Hu gikk fem på når jeg
sa at jeg igår løp løypa,
og at det virka lovende.
At jeg stiller opp om to dager.

Astrid skriver i en melding til meg:

"Kari, seier du at du har meld deg på?:D
I så fall er du RÅ og årets
kvinnelege helt ...

(haha, ikke helter over alle helter,
men iallefall over alle kvinner)

... i mitt liv!"

neste melding:

"Å, du er fantastisk! :D
Tøffa med stor T!!"


Noen personer er det
bare for lett å lure!


2 kommentarer:

Karen Marit sa...

FANTASTISK MORSOMT!!

Astrid sa...

Å kjære vene! I guess some things never change.