SE MEG, HØR MEG, ELSK MEG!
Idag var jeg den kjipeste jenta på LAP-programmet*.
Det var seminar og jeg kjente ingen. Hadde heller
ikke behov for å bli kjent med noen.
Så jeg satt aleine, spiste alene og gikk på do
i pausene.
Til slutt kom emneansvarlig
bort til meg og spurte:
"Hvordan går det med deg??"
Da innså jeg at jeg vanligvis ikke pleier å være slik,
og at jeg sendte ut bekymringsmeldinger i
hytt og gevær. Jeg redda meg inn med å si:
"hehehehehe. Neinienenieneineiene. Det går veldig bra!
Det virker veldig sånn se meg, hør meg, elsk meg nå.
-men... jah, nei! du det går veldig fint!"
Ensomme ulven sin, det, a Kari!
(*LAP-programmet er altså linja mi)
Idag var jeg den kjipeste jenta på LAP-programmet*.
Det var seminar og jeg kjente ingen. Hadde heller
ikke behov for å bli kjent med noen.
Så jeg satt aleine, spiste alene og gikk på do
i pausene.
Til slutt kom emneansvarlig
bort til meg og spurte:
"Hvordan går det med deg??"
Da innså jeg at jeg vanligvis ikke pleier å være slik,
og at jeg sendte ut bekymringsmeldinger i
hytt og gevær. Jeg redda meg inn med å si:
"hehehehehe. Neinienenieneineiene. Det går veldig bra!
Det virker veldig sånn se meg, hør meg, elsk meg nå.
-men... jah, nei! du det går veldig fint!"
Ensomme ulven sin, det, a Kari!
(*LAP-programmet er altså linja mi)
1 kommentar:
Eg vil gjerna sjå å hørra deg ein dag :) Kjenne meg ikkje heilt klar for å sei E-ordet ennå, men gla i deg e eg!
Legg inn en kommentar