onsdag 16. februar 2011


SMALLTALK

- slik proffene gjør det i Ghana!



1) Whats your name?


2) Where are you from?

3) Is this your first time in Africa?

4) How do you see Ghana?

5) Are you coming back?

6) How long are you staying?

7) Do you have a boyfriend?

8)Do you have a fiancè?

9)Are you married?

...

10) Can I be your friend?




1) Kari. Neei. ikke Kårin. Kary. Kari-II.

2) Jeg er fra Norge.

3) Nei, du jeg har vært i Kenya og Tanzania.

4) SÅ fint her. Så fint.

5) Åja, det håper jeg da inderlig!

6) ...
(her begynner det å demre for meg hva som egentlig skjer!)

-du, jeg er her til imorgen. Ikke vits i å bli kjent med meg.

7) JA! (Hvite løgner i mai må være lov)

8) -og vi ER faktisk forlovet, ja.

9) nei. Vent. Vi har jo GIFTA oss.

10) ja, men jeg ser på deg at brått ble
det ikke så aktuelt å være venn med meg.


Etter mange slike samtaler, så ble jeg til slutt både Miriam som har 5 barn hjemme, Trine med ektemann eller Tove Bø med kjæreste som venta hjemme.


for mer info:
hviteløgnermånoengangerværelov.no/iallefallavogtil




1 kommentar:

Elisabeth sa...

må le litt, Kari.. vittig,vittig!