torsdag 3. februar 2011


Jeg kledde meg ut som 
en fresh narkoman idag, 
og SEEELVfølgelig møtte 
jeg ei fra ungdomsskolen. 

"Såå.. Går det bra 
med deg, Kari? 
Hva har det blitt av deg?" 

-Joh, jeg har hatt to friår, 
hoppa av et studie og 
nå er jeg på kjøret... 

( ... tenker du når du ser outfiten min)


Ingen kommentarer: