Jeg kledde meg ut som
en fresh narkoman idag,
og SEEELVfølgelig møtte
jeg ei fra ungdomsskolen.
"Såå.. Går det bra
med deg, Kari?
Hva har det blitt av deg?"
-Joh, jeg har hatt to friår,
hoppa av et studie og
nå er jeg på kjøret...
( ... tenker du når du ser outfiten min)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar