fredag 12. november 2010

Unnskyld, kan jeg 
ta et bilde av deg?

Før jeg ble syk, 
så fikk jeg lov til å ta 
bilder til Frontline 
som skulle bli brukt 
innen det estetiske. 
Og det var så 
kjedelig at jeg ikke 
fikk gjort ferdig 
bildene, for så å  
kunne vise frem 

(foreksempel) 

denne fantastiske mannen. 


Han ble spurt om  
det var greit å bli tatt 
bilde av, og at bildet 
kunne bli brukt i 
forbindelse med en 
nasjonal misjonskonferanse. 

Han svarte at 
det var vel greit? 
Blir vel ikke arrestert for sånt?
Neihehehenieninei, 
klart du ikke blir det. 

(Du er jo VERDENS 
mest fantastiske mann. 
Det går ikke an å 
arrestere verdens 
mest fantastiske mann. 
(Med tidenes snilleste øyne.)

Så da bruker jeg denne 
bloggposten til å reklamere
for neste Frontline. 


3 kommentarer:

Hildegunn sa...

FIIIIIIN FYR!

Jeg gleder meg til neste Frontline :)

(Men mens vi venter på neste frontline... Jeg tror han her, og sikkert flere, hadde gjort seg på veggen på Fjellhaug. Hadde du sagt ja, til å ordne nye bilder på veggen, om Fjellhaug betaler print eller noe sånt.. Det tror jeg hadde vært en lur ide?!)

kari! sa...

Åh, det hadde vært fiint :)

Unknown sa...

Kari, d va ein koselig mann :) han skulle ha vært der me ungdommen på frontline! eg håpe på å se han neste gang eg tar turen til Fjellhaug ;)