fredag 5. november 2010

Mitt liv i stikkordsform:

-legevakta på mandag.
-sendt videre til akuttmottakket på Ullevål.
-tester som viste en sp-e-rekkeferdig blindtarm.
-CRPtester på 200 (de skal være under 10)
- sykt mye "jeg skal bare kjenne på magen din".
-en stk Kari som griner. Av mye.
-infeksjon og betennelse til den store gullmedaljen.
- Operasjon midt på natta. Kari hulker fordi hu er redd
for alt og ingenting.
-Neste dagene: Klarer nesten ikke å gå.
-bor med Ms Positiv og Grei på dobbeltrom.
- Mye antibiotika.
-Mye tabletter.
- en stk Kari som må lære seg å kreve smertestillende.
- fremgang.
- sms fra snille, snille venner og familier.
- etterhvert telefoner når jeg klarte å snakke.
- Besøk av folk som har med klær og andre ting. Julaften og 14.april på samme dag.
-Kvalme av antibiotikaen, og en CPR som overskrider 300 (under 10, remember?)
- frustrasjon over dette. MEN! det er bra når man blir irritert..


for da har man blitt mye, mye bedre. Da ligger man ikke der som en halvdævv høstveps.

ikke sant?
Jeg vet bare at jeg skal LEVE GODT etter dette her.

4 kommentarer:

Gunnhild, du vet.. din faste bloggleser sa...

Stakkar Kari! :( Ønsker deg GOD BEDRING og alt godt for resten av november. Nei.. resten av året... Hele livet mens vi er igang!

Stor god bedrings-klem fra Thai Chicken Gunnhild :)

Christine sa...

Stakkars vakre vene deg, Kari!!!
Dette høres helt forferdelig ut!
Men du er ei tøff jente :)
Bra du er på bedringens vei!
Som du sier; når dette er over, så er det bare å NYTE det som livet bringer deg!
Snart er det jul også! Hiv o`hoi :D
Håper du får en litt fin helg da, Kari! Og at vi ses i barnehagen snart! Vi savner deg sånn vøtt ;)

God bli-frisk-klem fra Vannlilje-Christine*

Karen Marit sa...

Kari! føler meg deg! den hærsens blindtarmen - jeg liker den ikke. derfor har jeg kvitta meg me den jeg og! Når du er liitt bedre, skal vi gjøre noe koslig - for vi skal glede oss over at du blir frisk igjen og takke !

Hanna Louise sa...

Aaaah.. så trasig, kari!! føler med deg, og GOD bedring!!! :)