søndag 25. april 2010


TID FOR Å SETTE PRIS PÅ FOLK


Du som bretter klærne mine, du som ordner bcen min, du som tar telefonen fire ganger for å lese opp noen koder, du som er oppe til halv fem med meg, du som hører på gnål i fire timer for at jeg kan flørte i bakgrunnen, du som gir meg en ekstra godtedag, dere som låner bilen til meg, du som poserer villig for hobbyfotografen, du som lærte meg (i en alder av tolv!) at stillhet er bra, du som lekte "rømme fra heksa" med meg, du som lekte med "store haud"-plakatene, du som har fjortentusen smily i meldingene med meg, du som sitter ved siden av meg på møter, du som smurte niste til meg i to år, du som du som lar meg fiske etter komplimenter, du som hadde samme tanker om Gud med meg, du som .. du som ikke følte deg truffet nå, men som jeg likevel mener det med:

LOVJU!

2 kommentarer:

maria sa...

du altså <3

Supermodellen sa...

Jeg følte meg truffet!:) Jippi!! Love u 2;)