
hei turkist hav, tidenes treigeste baat, sol fra blaa himmel, sjo og saltvann, pilau/o, sand, enkommafemliters vannflaske, solfaktor tretti, speilreflekskamera, solsenger home made-style, tulledansing, lesing av bok, folelser, iPod med masse batteri, TCN, latterkrampe, varme, motorbaat, brunfarge, svommetur ut til baaten -klatre oppi og saa hoppe fra den, frodig natur, blide mennesker, tastatur uten Æ, Ø og Å. Hei! på GJENSYN Zanzibar.
2 kommentarer:
Skjønner godt at du lengter tilbake dit, så helt nydelig ut der i følge bildene! :)
paa gjensyn?? jeg haaper du mener i august :P haha
Legg inn en kommentar