tirsdag 9. februar 2010

OM Å KJAPPE SEG

jeg har noen få minutter på meg til å si at
JEG har det BRA, og at det er fint i varmen :)

Eivind Pilot selger denne, og jeg HAR så lyst til å kjøpe den.

Bøker. Når regner står på som verst, blir disse noen fine reddende engler. Også NISTEPAKKA, da. Snakk om å få minner!

Denne rakkern her gjør at jeg er omtrent like hvit som når jeg kom. Fin kombinasjon med solfaktor 30 og regn. Thank you, Thorne ;)

Her lever jeg!

Nesten ekstra koselig når strømmen går om kveldene.

Tomta er FIN!

Og Maja er syk. Mer oppdatering seinere.

1 kommentar:

Sigrid sa...

Maja! Jeg føler med deg. Også ber jeg. Det siste gir kanskje mest trøst av de to... Håper virkelig du kommer det fortere enn i går.

Kariii! Det var den restauranten jeg snakka om jo :) The place to be. Garage by day, one big barbeque by night. Kyllingen var snadder og tilbehøret... vel det var HOT!

Jeg ønsker deg masse solskinn og solfaktor tjuueeee...fem kanskje? ;)For stua vår er KJEMPEkald, og bittelitt tom uten deg.