mandag 30. mars 2009

FEST med stor F for fantastisk!



TIRSDAG 14. APRIL 2009.

Som kjent er dette årets første sommerdag. Det må jo FEIRES! Bort med slaps, snø, regn, tjukke sko, vinterjakke, skjerf, blålig hudtone og mørke morgen- og kveldstimer.

INN med lyse kvelder, brun hudtone, sommerkjoler, shorts, solbriller, kafeliv, volleyball i parken, grilling -you name it!

Vi feirer denne dagen så til de GRADER i Munchs gt 9: Det blir huskonsert! Folk kommer fra nord, sør, øst og vest for å bidra denne kvelden. Vi gjør om to etg med leilighet til et fantastisk sted å være med lykter i taket, gode puter å sitte i, noe å bite i, musikk, avslapping, latter, glede, en hengekøye i taket, og.. Og.. En smak av sommer!

Dagen feires på en TIRSDAG. Dagen før skole og alt drit begynner igjen, så dette blir en siste kveld med avslappende timer. Du er enda hjemme, sier du? For å si det MILDT; Jeg hadde heller dratt til Oslo en dag før tiden, rett og slett for ikke å gå glipp av tidenes fest!!

Ja, og så er det på en måte litt min bursdag, òg..! Du spør meg om hva jeg ønsker meg? At DU kommer og gjør denne kvelden FANtastisk!

Sees, gamle ørn!

6 kommentarer:

Silje sa...

du og sykler kari.. du og sykler..

husker du i fjor sa: "kanskje jeg skulle legge inn et innlegg om sykler"

leser overskrifts FEST, ser at det første som dukker opp i filmen er sykler!

Karen Marit sa...

du er fin du!

kansje kommer jeg..
men jeg kan ikke si no sikkert:(
men visst ikke skal jeg ferie deg her hjemme :)

kari! sa...

Silje: hehe. Sant, det. Er i overkant glad i sykler. Det har jo vært vinter så lenge, så jeg hadde nesten glemt det.

Men! sangen er mest ment som "nå er det vår, folkens, snart sommer" -sang ;)

Maren Karit: KOMMER du kanskje?? Kan du ikke gjøre det?? :D :D

Silje sa...

Skjønte tegninga med sangen, bare litt ironisk! :)

Silje sa...

men jeg kan å like å tro at syklene er en av grunnene til at du valte nettopp den sangen ;)

Kamilla sa...

Jeg har lyst!!! Men er i Kristiansand da:(

Du får komme hit snart:D