torsdag 26. mars 2009

Kari Eklund: Silje, du er voldsomt flink til å oppdatere bloggen!
Begge jentene ler godt, for Silje er verdens dårligste på å oppdatere blogg.
Silje Melau Pettersen: Ja, SA jeg ikke at den bloggen kom til å være dævv innen 15. april?
Kari Eklund: joja. Men det er ingen som kommenterer på bloggen min lenger.
Silje nikker, tydeligvis enig i kommentarer som uteblir fra publikum der ute, og later som om hun ikke legger merke til at Kari vrir samtalen "tilfeldigvis" over på sin egen bloggsituasjon.
Silje Melau Pettersen: Jeg gidder jo`ke å skrive for meg sjæl, heller, da.
Kari nikker enig, og er glad at en annen sa de ordene hun selv tenkte. Andre har nemlig ymta frempå at jeg er avhengig av kommentarer og at bloggen min er avhengig av tilbakemeldinger. Jaokay, stemmer kanskje bittelitt at det er veldig gøy med kommentarer, men som Silje sier: Jeg gidder jo`ke å skrive for meg sjæl, heller,da.

Forstått poenget i denne posten folkens?
Silje, DU bør forstå påinte` her, jaffal.

Stor, varm klem ifra Kari, som uten hemninger frir til deg, kjære leser, om kommentarer på det jeg skriver.

14 kommentarer:

Jorunn Andrea sa...

hei karifina!
eg vart så glad når eg høyrte du skulle bli med på tur:) eg ha skikkelig forventinger, altså!

og ellers kan eg nevne at eg e ein ivrig leser av bloggen din. så veit du det.

klemmer fra La Via-dama

Unknown sa...

Hei Kari Eklund.
Jeg ville bare slenge inn en kommentar på bloggen din jeg. For det er ikke noe hyggelig å skrive for seg selv. Er jo viktig at de som leser den skriver en kommentar slik at du føler at du skriver noe nyttig og som er av interesse for andre.

Jeg vil først og fremst si at det var et artig innlegg du hadde der. Og nå må jeg føye til at alle de andre innleggene også er artige da. Likte spesielt det innlegget med lesesalen! (Selv om det er en stund sider nå)

Bloggen din er FANTASTISK Kari. Det er nok ikke lenge før du faktisk kan leve av å blogge. Det finnes jo folk som gjør det, eller? Du kommer ihvertfall til å gjøre det etterhvert om du vil, For vi har jo snakket om det før, det blir slitsomt for oss med alle disse tilbudene!

Jeg er innom bloggen din hver dag jeg, Kari. Syns du skal oppdatere oftere rett og slett. For da kan vi andre få ta ennå mer del i dine tanker om ting og tang. Er ikke akkurat alle blogger jeg er innom hver dag. Du er kanskje den eneste. (Og muligens en av de få jeg vet om også)

Jeg lover at jeg skal bli flinkere til å kommentere på innleggene dine. Det skal NESTEN bli plagsomt mange kommentarer fra meg fremover. Så nå kan du jo bare glede deg. Og se.. Nå har du igjen fått meg til å sprenge leggetiden med hele 2 TIMER! Menmen.

Stå på videre med bloggingen Kari Eklund!

kari! sa...

Jorunn: Først og fremst har jeg lyst til å skrive Jorunn med et utropstegn bak, fordi jeg ble glad når du kommenterte. Hehe. Så: Jorunn!

-ja, jeg begynner så smått å glede meg stort til denne turen, altså. Veit jo omtrent ikke hva jeg går til, men det lover så BRA.

Og nå vet jeg jo at du også er en ivrig leser av bloggen min.
Og så vet du også at jeg mima når jeg gikk i koret du dirigerte ;) hehe.

Unknown sa...

Og en ting til.
Jeg siterer deg:
"Silje, DU bør forstå påinte` her, jaffal". Hva mente du med å skrive HER jaffal? Mener du at jeg aldri tar påinte`??

Ingrid Aukan sa...

jeg KOMMENTERER på bloggen din kari.
jeg leser bloggen din.
jeg ler av bloggen din.
jeg ler til og med høyt av bloggen din.

POENGET med denne kommentaren er å få fram at jeg LIKER bloggen din. :D

Anonym sa...

Karikari!
Det er steeeemning å lese bloggen din! Og som tidligere bloggedame har jeg full forståelse fra at kommenterarer er for bloggen det bensinen er for bilen. eller no.
Blogg on!

Kristine sa...

Du har jo mange kommentarer på bloggen din du da Kari!!!
(meg derimot...)
;)

Anonym sa...

hei

Anonym sa...

dette er en kommentar.

kari! sa...

Silje: Silje, du Silje, FOR en kommentar. Hadde jeg vært en norsklærer, hadde sekseren vært din. UTEN tvil. Det du skrev kunne jo fort bli et DIKT, og da må jeg plukke ut strofe nummer tre, verselinje nummer to; Der du sier at jeg kan leve av bloggen min. Kanskje vi skal slå oss sammen? Så kan vi skrive om lettere overfladiske temaer og hvordan det er å drikke te på lesesalen? ;)
Og med pointe med den siste kommentaren var jo at vi to snakka om dette, så er det EN i hele universet som forstår dette poenget, så er det deg! hehe.

Ingrid: Du er vel meg ei FIN ei!!

Hanna: Du, det er vel på tide at du snart tar opp tråden fra bloggtiden din? Ja, jeg stemmer for det :)(og takk for forståelse ang. kommentarer. Hehe)

Gilje: Men.Men. Jeg kommer jo ikke INN på bloggen din engang. Hjelper`u meg litt på vei eller?

Silje: HEI! :D

Geir: og takk for det. Godt å klarere ting, og levner ingen tvil;)

Miss Madelene sa...

Da skal du få en kommentar av meg!

Jeg har vært leser av bloggen din siden sommeren, og jeg kan si at du virkelig har en unik blogg! Måten du legger opp postene dine med bruk av skriftstørrelse, bilder og ikke minst humor har jeg ikke funnet hos noen andre blogger jeg leser. Dessuten har du så gode poenger at jeg tar meg selv i å le høyt mange ganger! Stå på!

Jeg skjønner godt problemet med mangel på kommentarer, det er jo rett og slett ikke gøy å skrive når man ikke får kommentarer!

Jeg lurer forresten på om du kan skrive litt info om der du bor (eller kommentere inne hos meg). Jeg skal kanskje begynne å studere i Oslo til høsten og deres kollektiv høres veldig midt i blinken ut.

Bless!

Siri:- Evjejenta :) sa...

Du må ikkje slutte å skrive Kari. Eg er inne minst ein gong til dagen for å sjekke om det he komme noe nytt. Alltid morro med bloggen t Kari. Sette ofte latteren i gang det :)

Men eg kan ta sjølvkritikken og bli betre til å kommentere :)

Kristine sa...

Hmm... Alle sier det. De kommer ikke inn på bloggen min...
Du får heller trykke inn: www.femisolkrem.blogspot.com
i søkelinja di å komme inn slik da :9 Så får du bare huske det! (for jeg husker din blogg)

Ingrid sa...

Jeg følger med på bloggen din. Så vet du det... :)