torsdag 5. mars 2009

.
Jeg skulle ha en bittepitteliten hvilepause
som bare skulle vare i noen sekunder.
Toppen fire minutter.
Skulle jo bare lukke øynene ørlitegranne.
Den ble en veldig lang stund,
noe min trikketur også ble.
Heldigvis
reagerte jeg med å
BRÅvåkne (du vet, med et rykk. Akkurat som om man
er på vei til å tryne ned en trapp) og reise meg opp og gå
mot døra (i en
fantastisk form for hurtighet)
-for så å finne ut at det omtrent var 10 minutter
til neste trikkestopp.
For å si det mildt:
det var noen lange
minutter med småhumring på min bekostning.
(jeg for min del håpa inderlig at jeg ikke hadde
lent meg mot sidemannen, sikla eller snakka i søvne)
Når jeg så kommer ut av trikken igjen,
velger jeg å synge "Hey Jude" så høyt at en
småforfjamset fyr måtte snu seg og si
"eh.. Ja.. Hei til deg og!"
På tide å våkne, Kari.

8 kommentarer:

Maren sa...

Æ flira høgt når du fortalt d te mæ, og æ flira høgt når æ lest på nytt.

Astrid sa...

Haha, eg gjorde akkurat det same, berre at det var på bussen til Balestrand. Vi var nesten på Vadheim, og eg trudde vi var på veg til Førde. Eg sprang fram i bussen, såg at vi ikkje var på veg til Førde, og vart ganske flau.

Men det vart jo ei historie å fortelje, ikkje sant?:)

Anonym sa...

Jeg ler!

Åse-Beate og Mathias sa...

Kari, du er helten altså! :D Fantastisk moro å lese! :)

ella christine sa...

Fantastisk Kari! Du er bra (vekk)

Anonym sa...

hehehe, ser det for meg :P

Gunhild Marie sa...

hahahahaha...det med "hey Jude" var min favorittdel av historia...utruleg komisk. (Fantastisk låt, forresten)

Kristine sa...

Så søt du er!