tirsdag 16. desember 2008

Jeg tok en av disse quizene på nettet.
Denne gangen: ORDET SOM BESKRIVER DEG FULLSTENDIG!


Resultat?

Lukket
"
Lukket er hva som beskriver deg. Du kan åpne deg mer for folk og du kan snakke mer i store folkegrupper. Du blir litt for stille til tider, og det kan gjøre så folk til slutt ikke orker prøve å bli bedre kjent med deg. Slutt å være så kjedelig og gjør noe. For du er en helt fantastisk person, du bare viser det ikke helt..!"


Jeg har tydeligvis noe å jobbe med her, ja! ;)

10 kommentarer:

silje sa...

eg syns du er fin eg.

Anonym sa...

kan det stemme?

Anonym sa...

Skal hjelpe deg litt i jula jeg..

kari! sa...

Silje: takkogtakkdu, svarte kjerringa og smilte.

Geir: åja. Hvis jeg er riktig så sur, morsk eller akutt sjenert. Det skjer noen FÅ ganger.

Bror: takk og takk! Vi skal provosere fram pappas glanssetning: å ææære dere to driiiver me?

Hallvard sa...

Ehh...dette er vel eitt av mange prov på at slike testar er bogus.

rockekua sa...

HAHAHAHAHAHA!!! må si at "lukket" var absolutt det første jeg også tenkte når jeg ble kjent meg deg... NOT!
Du er HERLIG!!!
KLEM

Eyvind sa...

rart hvordan man prover aa faa andre til aa definere en via tester paa internett:p

Anonym sa...

Nå kjente jeg at flere kilo ble løftet av mitt hjerte her... Dette er noe som har ligget tungt på meg lenge. Men jeg har ikke helt funnet hvordan jeg skulle ymte frampå denne totale svikten i din personlighet. Men nå som katta er ute av sekken, må jeg bare få si: Kari! Nå orker jeg ikke anstrenge meg mer for å bli kjent med deg! Mine forsøk har fra første stund vært som å stangee hodet mot en sementvegg. Du forteller meg aldri noen ting! Jeg må jo praktisk talt draaa ordene ut av deg. For ikke å snakke om at det er kliin umulig å vite hva slags sinnssstemning du er i. Dette går ikke lenger Kari. På dette grunnlaget må jeg desverre si: Jeg tror ikke dette vennskapet har noen framtid. Beklager.

Miss Indonesia

Anonym sa...

Dette er eit bevis på at slike tester ikkje funker. Du er den mest livlige og skravlete personen eg kjenner.

Anonym sa...

Heilt feil om deg skal æ si! (syns æ.. :-P) Du viser akkurat hvor fantastisk du æ du:-)

Juleklem birgitta<3 PS: beklager at æ ikke fikk printa bilde te dæ:S Blei så mye stress den siste uka, blei syk også så. Æ syk enda:-( snakkes<3